Доволен.бг -- Имаш думата!

Регистрация Забравена парола
Добави нов обект -- За да добавите нов обект, трябва да сте регистриран потребител.

Вие сте тук

Начало / Лекари / Дермато - венеролози / д-р Емилия Кирязова

д-р Емилия Кирязова +5.00

thumb
Категория
Лекари, Дермато - венеролози
Град
Шумен
Коментари
1
Добавен на
09.07.2010 11:12:25

Информация за обекта:

бул. "България" №1
Добави коментар

Коментари

Допълнителна информация

Положителни впечатления

Д-р Кирязова,аз съм ваш пациент.Преди съм идвал по венерически проблеми при вас,сега имам отново някакъв проблем от около 2 седмици ми нагаря пикочния канал на половия ми орган,а главичката все едно е изгоряна с ютия ,при всеки полов акт при свършването ме боли,главичката някак се зачервява.Личният ми лекар беше ми дал направление за уролок,ходих при д-р Атанасов изписа ми лекарство “ПРОСТАПЛАН” , но няма ефект,а направи всякакви всевъзможни прегледи и установи,че ми няма нищо.Преди време бяхте ми помогнали и сега ако може да ми помогнете ще съм ви благодарен от сърце и освен GSM и в кожния диспансер как да ви намеря?

Отрицателни впечатления

Д-р Кирязова,аз съм ваш пациент.Преди съм идвал по венерически проблеми при вас,сега имам отново някакъв проблем от около 2 седмици ми нагаря пикочния канал на половия ми орган,а главичката все едно е изгоряна с ютия ,при всеки полов акт при свършването ме боли,главичката някак се зачервява.Личният ми лекар беше ми дал направление за уролок,ходих при д-р Атанасов изписа ми лекарство “ПРОСТАПЛАН” , но няма ефект,а направи всякакви всевъзможни прегледи и установи,че ми няма нищо.Преди време бяхте ми помогнали и сега ако може да ми помогнете ще съм ви благодарен от сърце и освен GSM и в кожния диспансер как да ви намеря?

История

Д-р Кирязова,аз съм ваш пациент.Преди съм идвал по венерически проблеми при вас,сега имам отново някакъв проблем от около 2 седмици ми нагаря пикочния канал на половия ми орган,а главичката все едно е изгоряна с ютия ,при всеки полов акт при свършването ме боли,главичката някак се зачервява.Личният ми лекар беше ми дал направление за уролок,ходих при д-р Атанасов изписа ми лекарство “ПРОСТАПЛАН” , но няма ефект,а направи всякакви всевъзможни прегледи и установи,че ми няма нищо.Преди време бяхте ми помогнали и сега ако може да ми помогнете ще съм ви благодарен от сърце и освен GSM и в кожния диспансер как да ви намеря?

Регистрация

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител. Искате ли да го направите сега?

За да потвърдите своята регистрация, моля проверете своята пощенска кутия и активирайте линка от писмото, което сме Ви изпратили. Благодарим Ви!

Потребителско име
*
Парола
*
Повторете паролата
*
Email
*
Вашето име
*
Месечен доход

Или влезте през вашият профил във Facebook: